power-nap

Har just vaknat upp efter en 2,5 h lång power-nap. Har till och med drömt. Då sover man djupt! Skööönt :) Jag har en förmåga att bli lite lat när det är lugnt i skolan. Eller lugnt och lugnt.. men det nalkas hemtenta denna gång och det behöver man ju inte plugga till ;)

Var uppe innan tuppen imorse och tog campusbussen kl 7. Dessvärre var halva gruppen sjuk (en med magsjuka. Jag säger bara: håll dig hemma!!) medan andra halvan hade omtenta. Bara jag och Sophia där så vi tog ett gemensamt beslut att åka hem igen =) Men ja hann lämna in min profileringslapp iallafall. Hoppas det blev rätt bara :/ Jaha vad ska man göra nu då?? Är snöstorm ute , annars hade de vart skönt med en promenad.

Ikväll ska jag iallafall till mamma och pappa för att äta middag och plocka ihop kläder till sittningen på lördag. Hoppas på att hitta någe bra :) Jag och Alexx ska ju va toastmastrar så då måste man va "fin" :D


Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Om du vill gå en prommis ikväll är jag inte långt från dina föräldrar! :)

2010-03-01 @ 17:51:44
URL: http://hdahlin.blogg.se/
Postat av: palle

Försent, såg de först nu å nu är jag redan hemma :)

2010-03-01 @ 21:02:20
URL: http://paulineviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0