Måndag morgon

Bara namnet i sig brukar ju ge ångest.. Min måndag började inge vidare. Skulle registrera mig på studentportalen för att få mina efterlängtade CSN-pengar, men nähä, det var det nån som satte stopp för. Programmet var rätt. Första kursen var rätt. Andra kursen "SKALPRPBLEM I TID OCH RUM" ???? Que??? Vad är detta? Jag har inte valt filfak för att läsa teknologkurser ;) Vem läser för övrigt en sån kurs? Näää, jag föredrar C-uppsats. Storyn avslutades med att jag ringde Rindi i panik för att höra vad som stod på och hon sa att jag skulle skicka in en felanmälan. Så det är nu gjort och jag sitter och väntar på att studentportalen ska ändra till rätt kurs så jag kan få mina pengar...

Tyvärr var inte problemen slut här. Jag begav mig till Kårallen för att hämta ut min bok och även köpa en bok till Petra. Killen bakom disken upplyste mig om att min bok inte fanns där utan på bokvillan vid campus US: Hallå? Hur gick det här till? Om det verkligen finns så får jag den i eftermiddag men han verkade så osäker så jag vet inte vad jag ska tro längre.. Han sa även att jag skulle ringa bokvillan när de öppnade kl 10.

kl 10.02: Jag ringer.
Telefonsvarare: personen du söker kommer tillbaka kl 12. Vill du komma till telefonist, tryck 9.
Jag: trycker 9.
Telafonsvaren: Tack för ditt samtal, klick.

Kom jag till nån telefonist? näää...efter några försök så blev jag äntligen slussad vidare. Till Landstingets växel..

Okej, kände bara att jag var tvungen att klaga lite =) Nu känns det bra igen :D


Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

hahha.. stackars palle!

2010-01-25 @ 19:15:58
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0