Lördag och inte söndag

Vaknade upp och tänkte "ohh nej, imorn börjar nya kursen..." Men sen insåg jag "Nej det är ju faktiskt lördag idag" :D Vilken bra känsla!!! Har dock lite ångest över en komplettering jag måste skicka in.. usch.. jag ska inte va borta på seminarium igen. Okej, två sidor är ju inte så mycket att skriva men det gäller ju att börja nån gång också... Det värsta är att läraren inte satt nån dead-line...vilket innebär att jag mer än gärna skjuter upp problemet några veckor till... inte bra,  inte bra.. Igår beställde jag för övrigt böcker till nästa kurs. Den engelska boken som kostade 1000 kr på adlibris kostade bara 600 på bokhandeln på universitetet så jag känner mig rätt nöjd över att "bara" lagt ut 1100 ungefär på kurslitteratur. :)

Torsdagen tillbringades på Kårallen och Tentakravallen, kul!
Fredagen tillbringades i horisontalläge, mindre kul! Gick och la mig 19.30 och vaknade upp kl 8 dagen efter! :)

Idag är det ju som sagt lördag och snart bär det av till Rimforsa för att fira bror Johan som fyller 35! Hoppas min present uppskattas för jag är inte så säker på att den är bytbar. Nåja, faller den inte honom i smaken får jag väl ta den själv =)

Nu ska jag dammsuga, bye!

Kommentarer
Postat av: Elin

Heja heja Palle! :-) puss o kram

2010-01-23 @ 10:43:18
URL: http://aussiennoz.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0