Godmorgon

Ser ni, jag har inte gett upp bloggande än, imponerande va? :)

Gårdagen tillbringades i Norrköping med Rindi. Det började dåligt när vi inte fick tag på biljetter till Vinterkravall-N men de får allt lösa sig ändå. Men vilket tryck...biljetterna försvann tydligen på 14 minuter så de va ju kul för dem :)  (men tråkigt för mig...heh...) Sen blev det ännu värre när liu-tryck hade lunch... inget gick vägen för oss tydligen..Blev ingen inplastning för min del.. Väl hemma hos Rindi bjöds det på fika. Nybakad bröd, chockladkaka och glass :D

På kvällen var det FFmöte på trappan och vi klarade av det på 1,5 timmar, rekoooord!!! Skönt att komma hem i tid!

Slängde för övrigt ut en biljett till tentakravallen på anslagstavlan nyss och det tog inte många minuter innan nån ringde. Går tydligen åt som smör i solsken..

Fick även en obehaglig överaskning när jag kollade på adlibris hemsida idag...Boken jag tänk köpa kostar nu 1000 kr istället för 600.... schysst att höja priset så där :S Nåja, en gymnasiekompis som är färdig socionom kanske hade boken så jag håller tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0