VG :D

Fick äntligen tillbaka min tenta idag, VG!!!! :D Är så nöjd över mig själv. Var borta i Autralien och kom hem lagom till tentan. Hann bara plugga i 2 dagar och lyckas ändå få VG, weee :D Var bara tvungen att skryta lite =P

Igår hade vi info om c-uppsatsen på Trappan. Tre st som skrev förra året var där och svara på lite frågor. Det var intressant. Fick ju fika också ;) Efter det gick jag, L, J, K och J på bio och såg Sherlock Holmes. Det var helt okej. Inte de bästa jag sett men sevärd iallafall. Jag och K delade på den mest gigantiska menyn. Två stora läsk, en stor varma chips och en stor popcorn, gott =) Mådde nästan illa när jag gick därifrån, så mätt var jag. Då nästan hela gänger bor i Linköping övernattade vi hos K och hennes två katter. (som levde rövare halva natten) Jag var livrädd för att få en katt i huvudet men det gick bra. En av dem var bara upp i min säng en gång...puuh..

Idag har vi haft workshop och lärt oss koda enkäter med hjälp av STSS (eller vad det nu hette, 4 bokstäver iallafall). Efter det bar det av hem till Linkan igen och vidare till Maxi för storhandling. Så nu är kylen fylld igen!

Imorn blir d body pump! Bäst att lägga sig tidigt ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SPSS ;)

2010-02-10 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0