Utökar till "isolerad i Linköping"

Dagen började bra. Shopping!!! Weehuuu. Blev en jeansskjorta, en klänning/tunika/lång t-shirt (jag vet inte vad jag ska kolla den..), strumpor, en drös med smink och tre ringar från Dyrberg/Kern. De sistnämnda tackar jag mamma för ;) Åt också kina-buffé på Ming Palace och jag bokstavligen rullade därifrån. Men alltså, visst ska det ingå kaffe i bufféer??? Det gjorde det minsann inte. Stort minus.

Somnade en stund på soffan, tog sedan ett bad och därefter vad det dax att göra sig iordning för kvällen. J fyller år så hon skulle ha födelsedagsfest i Linghem. Jag och Hanna hade bestämt att vi skulle ses på stationen men när jag kom fram ser jag på tavlan att alla tåg är inställda. Och i samma stund ropar de ut i högtalarna och berättar att de inte ens har någon ersättningstraffik :/ Jaha!? Det var bara att ringa J och säga att det inte blev nån fest för oss. Som tur var gick iallafall trean mot Ryd så hem kom jag. Kul lördagskväll... :/

Jajja... vad är väl en bal i Linghem... säkert urtrist.. och tråååkig.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0