Träning

Ikväll har jag och Hanna hårdkört på gymet och jag är såååå nöjd. Började med Crosstraining, sen ett ABS-pass (känns nu som om jag har brutit varenda ben jag har i magen), sen maskiner och sen avslutade vi på löpbandet. Känner mig extremt nyttig och bara längtar tills imorn när det är dax igen. Men då kanske det blir lite lugnare :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra en kopp te lagom till Paradise Hotel-finalen :) Dessvärre har lampan i badrummet krashat så det blir att duscha i mörker, haha..

Imorn blir det plugg på HU hela dagen, mellan 9 och 17. Ska plugga tillsammans med Hanna så det blir att köra plugget på halva vägen. vi kompromissar och pluggar på "mittpunkten" mellan våra lägenheter! Om det inte är -20 imorn så ska jag nog ta mig en morgonprommenad dit. Behöver nog gå bort morgondagens träningsverk (har redan förutspått hur kroppen kommer må) :)

Och nej.. fortfarande ingen tenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0