tentan... hoho? var är du?

Att det ALLTID ska ta sån tid?? De har 10 dagar på sig att rätta. Punkt! Nä, men håll oss på sträckbänken bara... Jag har hängt framför internet hela dagen (okej jag har faktiskt pluggat också men det förstnämnda låter mer dramatiskt) och väntat och väntat på att få ett resultat.. Men icke! Har iallafall lyckat sammanfatta mitt första kapitel till vår "pluggpakt". Bara ett kvar.. men ack så tråkigt det är. Och USCH vad jag gnäller.. Kan inte va kul att läsa mina inlägg... ;)

Nåja, fick iallafall ett kul mail idag med lite bra info. Och ikväll blir det ABS och gym med Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

jag väntar ihjäl mig på tentan.. Nu är jag hemma från jobbet och ska börja sammanfatta, men det känns mycket mer lockande att lägga sig i sängen och se någon serie.. Nej jag ska kämpa emot!!

2010-02-02 @ 14:41:49
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0