Isolerad på 34 kvadrat

Det är snökaos ute!!! Och då menar jag storm!! Hoppas verkligen att bussarna går som de ska för jag ska shoppa idag. För att gå ner till stan är det inte tal om. Sen hoppas jag också att tågen går då det är födelsedagsfest i Linghem ikväll. Kan det inte bli bra väder nu? Snö i all ära men nu har jag fått nog. Det räcker, det är inte kul längre!!!! :@ Dessutom ska Johan åka till Stockholm idag så jag hoppas verkligen han kör försiktigt. Bläää.. nu är jag på dåligt humör!!

Nåja, en shoppingdag kan ju alltid höja upp humöret. :) Har suttit vid pianot lite och spelat Lasse Winnerbäck, min notbok är bäst :D Det höjer också humöret! Och Rent!! Nu är jag glad igen :D

Nä nu ska jag slänga på lite smink. Mascara är ingen bra idé idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0