Hanna glömde att gå av bussen... nana nanna naa naaa 8)

Puh.. när klockan ringde imorse kl 6 tog det ett tag att fatta att man skulle gå upp och ta sig till Norrköping. Hittade iallafall mina gamla CAT-skor i garderoben så fötterna slapp frysa idag :) Under förmiddagen gjorde vi vår enkät som vi ska ha i kursen. Lite krångligare än vad jag räknat med. Sen var de dax för handledning. 17 minuter förbyttes till 6 minuter.... Härligt att kursen känns planerad :( Efter lunch hamnade både jag och S i paltkoma och gick på dagens tredje kopp kaffe för att orka med kodningen. Men det gick ju bra iallafall så nu är det bara att hitta offer för vår intervju ;) Eftersom många i vår klass är reflektionsledare för ettorna så hade vi "håltimme" i 2 timmar....Jag och S tyckte VÄÄÄLDIGT synd om oss själva och jag satt och stirrade in i en bokhylla på Biblan den sista timmen...kreativt...Sista föreläsningen var en introduktion till C-uppsatsen och nu känner jag mig peppad. De här ska ju bli kul :)

Hanna och jag skulle ha tentaplugg på kvällen så tanken var att Hanna skulle hoppa av på samma hållplats som jag (och inte vid US). Då det va mycket folk på bussen satt vi inte tillsammans..Jag hoppade snällt av bussen och väntade på Hanna. Ingen Hanna dök upp. Jag tittade mig omkring. Ingen Hanna där heller. Jag säger till S: Har Hanna glömt gå av tro? S garvar rått. Jag kryper närmre bussen för att se om Hanna är kvar där inne. Dörrarna stängs. Bussen åker iväg. Jag ringer Hanna. Hanna svarar inte. Jag ringer Hanna igen. Hanna skriker: Jag glöööömde gå av!!! haha... typiskt henne.. Nåja, jag fick jaga rätt på Hanna som lyckades ta sig av på hållplatsen efter iallafall. Sen gick vi till McDonalds för att "fira" (läs: trösta oss) kvällens kommande tentaplugg.

Nu har jag iallafall en plan. Bläää...en tung plan som kommer bli jobbig att genomföra, men, jag HAR en plan! Snart är det Paradise Hotel men innan dess, gitarr :)

Kommentarer
Postat av: sophia

haha! "S garvar rått". det gjorde jag väl ändå inte. :D fast rätt kul var det ju, faktiskt.

2010-02-03 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0