Valborg

Insåg helt plötsligt att det var alltför länge sen jag bloggade.. :/ Skyller på c-uppsatsen som tar all min vakna tid!

Idag är det iallafall valborg och jag ska till Skeda Udde för att inviga ett hus! Ska bli kul :) Skönt med en lugn Valborg, har åkt på en äcklig förkylning som vägrar ge med sig. Men idag är iallafall halsen något bättre så jag tänker minsann inte tacka nej till mat och vin ikväll :)

Börjar bli lite nervös för att jag har accepterat nån spotifygrej som man måste betala för. Reklamen är borta iallafall.. typiskt.. jag vill inte betala. Bättre om det är gratis =) Nån som vet hur man ändrar tillbaka? Mahh..

Snart dax att ta en promenad hem till päronen. De är bortresta så jag måste ta mig dit och släppa in städerskan.. Men då kan man passa på att äta lite där också så det är ju lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0