Söndagkväll

Okej nu känner jag mig tvingad att blogga bara för att jag stötte på Frida på trappan igår som berättade att hon läste min blogg. Så vad gör man inte... =P

Kan ju börja med att berätta att jag blidde faster i lördags, igen! Tredje grabben =) En liten Love, såååå söt så!!! Åh bäbisar luktar så gott och är så fjuniga!! Så lill-grabben låg så sött och sov i min famn! Mina andra brorsöner var nog också nöjda över att ha fått en lillebrorsa. Olle sa ju att han älskade bäbisen så... =)

Oj, nu går jag i okronologisk ordning här men jag glömde ju säga att jag ska till grannlandet Norge över midsommar. Och spela innebandyturnering,weeehuuu :D Måste nog börja träna lite då.. har ju ingen kondis alls...det får man inte när man tränar en gång i månaden  på gym har jag märkt... :/

Nåja, lördagen tillbringades hos föräldrarna för att skriva klart examinationsuppgiften och senare på kvällen bar det av till Norrpan för T(r)apptömning! Jag, Rindi och Hanna hängde lite hos Hanna och Hugo Boss innan och redan kl 21.30 bar det av till Trappan. När det var tömning i julas fick vi köa i 1 h och 45 minuter så den här gången var vi ute i god tid! Skönt det för det var noll kö när vi kom dit, hurra för oss!

Söndagen tillbringades med Rindi och Hanna. Först solade vi i parken och sen gick vi en prommenad runt strömmen där vi åt glass, toppen! Nu har jag städat min lya lite.... kläder överallt men nu ser man golvet iallafall! :) Dax att rensa ur kylen lite också tror jag. Gammal luktande mat där inne...mysigt värre!

Kommentarer
Postat av: frida

bra palle :)

2009-06-02 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0