Sommarlov och sommarjobb

Jag har fått sommarjobb på Soc!! Weehuu :D Verkligen jättekul!!! Nu blir det i och för sig inte så mycket ledighet och sommarlov men en sån här chans kan jag ju bara inte missa :D 8 veckor ska jag va där, så det blir ju iaf 2 veckors lov! Bättre än ingenting!!

Nu sitter jag hemma hos mamma å pappa. Bror + familj är här på besök men de gick till lekplatsen så nu är det lite lugn och ro här =P Ska till stan å hämta ut mina linser men swedbanks hemsida verkar ju inte fungera så jag lyckas inte föra över några pengar... :(

Helg nu iaf, skönt! Å sen en veckas semester, hoppas på fint väder bara! Inte sånt här äckelväder det är idag... usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0