På väg mot Larvik

Ohoj! Nu sitter jag hos mamma och pappa och dricker kaffe i min ensamhet. Väntar på mamma som ska skjutsa hem mig så jag kan packa ner det sista inför Larviksresan! Har hunnit med lite shopping mellan jobbet och kaffet. Lite smink på Make-Up store och en stegräknare inför den stooora tävlingen som kommer påbörjas på måndag! (Så Hanna och Elin, nu är jag redo! :) ). Halvdag på jobbet idag men jag hann ändå med att jobba massa. Fortsatt med ekonomiskt bistånd och lite samtal. Lunchlådan hanns inte med idag så fick äta den på bussen.

Snart ska jag som sagt åka mot grannlandet. Hoppas på bättre väder än här, där det regnar :( Hoppas också på att komma hem utan brutna ben och avvridna knän. Sofia har ju plockat med sig en läkarväska iallafall så det löser sig nog!

Förresten var jag på sjukhuset igår och tog blodprov (är ju lite av en hypokondriker så inbillar ju mig altid att jag är sjuk.... usch...vad jobbigt det är :/ ... ). Hur som helst så fick jag provsvaren idag och jag var lika frisk som jag brukar va.... usch att jag inte kna sluta med det här. Blir ju bara jobbigt för mig själv :(

Nä nu ringde mamma, dax att åka snart! Uppdatering efter helgen! Med en cup-vinst i bagaget =P

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Jag har inte köpt min än så det blir nog att hänga på låset på måndag morgon så jag inte förlorar värdefull tävlingstid!! :) Lycka till i Norge! Puss

2009-06-18 @ 19:11:46
URL: http://hdahlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej söt, hoppas du riktigt har tröttat ut dig i helgen så att du inte orkar gå när du kommer tillbax till sweden igen tss :-) håller på med en ny hemsida www.elinsjolin.cybersite.se

hoppas allt är bra med dig gumsan sköt om dej puss puss

2009-06-21 @ 08:49:47
URL: http://www.elinsjolin.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0