Imorgon är det dax!!

Dax att börja jobba! Wehoo, är taggad!!  (om man bortser från att gå upp 5.30 så..) Ska bli helkul! Kul å träffa alla igen! :)

Igårkväll var jag och Emma och fikade och kvällen avslutades med en öl på NH! Och nachotallrik och klyftpotatis! Var skapligt mätt efter det med tanke på att jag smällt i mig en enorm kladdkaka på george´s innan :P Men gött var det!

Imorse var det frukost, morgonprommenad, en till frukost, gym med camilla, lunch och sen bar det av för att möta upp Lottie! Vi köpte frukt och gick sen hem til mig och gjorde fruktsallad! GOTT :D Vi kollade på film också, en romantisk kommedi, the wedding date, bra film faktiskt! Åh just de, har tvättat 5 maskiner idag!! Insåg att man inte kan köpa nya kläder när de gamla är smutsiga... något som jag tidigare gjort.. hehe..

När räkan gått hem kom mamma och pappa förbi med mat till mig och pappa passade på att laga min klocka, superbra! Så har jag passat på att städa, laga matlåda och göra frukostmackan till imorn så.... SOC NU ÄR JAG REDO!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0