Helgen över

Första helgen på min veckas långa semester avklarad. I fredags var Emma och Anni på besök hemma hos mig. Vi drack Cola, ät chips och paj och kollade på film. Riktigt lugnt med andra ord =) Filmen som erbjöds var "tretton" och jag kan väl inte påstå att det var den bästa film jag sett... trettonåriga tjejer som drack sprit och knarkade...kul kul..

På lördagsmorgonen vaknade jag med ett ryck, kollade på klockan och insåg att jag skulle träffa Emma och Anni igen om ca 30 minuter...gah...hoppade upp ur sängen, vilket resulterade i huvudvärk resten av dagen, mycket lyckat! Hur som helst så var det ju nationaldagen så vissa affärer var stängda (systembolaget bl.a.) men jag lyckades shoppa lite ändå på HM. I och för sig mest tråkiga grejer...Deo, mascara, ögonskugga, leggings.. Sen träffade jag en arbetskamrat på HM som också var på shoppingjakt! Efteråt åt jag middag med mamma på växthuset i trädgårdsföreningen och min hamburgare var visserligen god men inte värd 140 kr. Lång tid tog det att få den också...

Sen åkte jag och mamma till ikanohuset och jag hittade en kjol, strumpor och ett linne. Sen träffade jag på min arbetskamrat igen (på HM även denna gång =P) så hon hade tydligen också förflyttat sig till tornbyområdet!

Lördag kväll tillbringades hos Emma och vi åt pizza och drack vin. Mycket trevlig kväll =)

På söndag kom min faster och farbror på besök från Dalarna så dagen har tillbringats hos föräldrarna. Jag har gått två långprommenader (måste träna upp mig inför innebandycupen över midsommar), röstat (det var inte lätt att hitta dit kan tilläggas.......), hälsa på morfar och ätit! Ost, kex och vin! =) Sen kan jag ju även berätta att jag skulle köpa öl i mataffären (kom ihåg att det är 18årsgräns) jag hde glömt mitt leg hemma och var på gränsen till att bli nobbad... men jag log nog tillräckligt övertygande så det gick bra ändå! 18 år...pööh :(

NU har jag köpt en tidning och ska ta ett bad.. skönt att ha en förslappad söndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0