I väntan på Elin..

Hej hopp! Nu sitter jag och väntar på att Elin ska komma hit, men de lär nog dröja ett tag. Hon är säkert kvar på sin praktik! (nu ringde hon precis å sa att hon missat tåget, så nu får jag vänta ytterligare en timme..heh..) Jag smet iallafall en halvtimma tidigare idag, det tyckte jag att jag var värd =) Idag har jag tagit ett steg närmare mot mitt liv som kontaktperson. Kankse blir en snabbutredning på mig då, vi får väl se!

Ikväll kommer som sagt Elin hit. Vi ska äta fetaostbiffar, klyftpotatis å tsatsiki.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack gumsan för igår d var världens goaste fetaostbiffar! Du är underbar!!! love ya puss

2009-04-17 @ 17:33:12
URL: http://elinzamba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0