tisdag

yes, en mycket fantasifull rubrik lyckades jag åstakomma =0) Vaknade en timma innan klockan skulle ringa men jag skyller på den långa power-napen igår!

Skulle som sagt hem till föräldrarna och leta kläder inför sittningen igår. Jag gick till busshållsplatsen, Ingen buss. Väntade. Väntade. Väntade. Nähä.. blev upplyst om att alla tätortsbussar var inställda från och med 17.46. Kan ni gissa vilken buss jag skulle åkt med? 17.47.. Ödets ironi... :/

Som tur var har jag en snäll mamma. De hade igår/inatt besök av en barnboksförfattare (långväga släkt) så mamma och hon var ute på sightsing. Blev upphämtad i en varm Audi så jag är nöjd! Blev att åka hem till dem, äta paj och sedan rota runt i garderoberna. Hittade kläder till mig och lite till Alexx också. Det här blir nog bra! Hade även lyxen att bli hemskjutsad (vad skulle de göra? sätta mig på en taxi?) av min snälle far!

Nu dricks det morgonkaffe och jag ska om en timme åka till norrköping för föreläsning. Har varit massa schemaändringar så igår trodde jag att jag skulle va ledig idag. Men icke... så blev det inte. Nåja jag skulle ju ändå till Norrköping för jag och Alexx ska fortsätta lördagsplanerandet och kanske c-uppsatsa lite idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0