var är mitt varmvatten?

Igår gjorde jag den katastrofala upptäckten att vattnet inte blev varmt när jag diskade. (Mycket bra anledning att sluta diska tänkte jag, men idag är jag inte lika nöjd då min stora, kladdiga gryta med chili con carne-rester äcklar mig på diskbänken). Tänk: nåja, det kommer snart tillbaka. Några timmar senare hoppar jag in i duschen. Iskallt. Alltså vad gör man? Jag kan ju inte direkt ringa på hos nån granne för de lär ju inte heller ha något varmvatten. Jas saaaaaknar dig i Ryd Ass!!! Till saken hör den av jag bara VAR TVUNGEN att tvätta håret. Körde de gamla hederliga "kroppen lååångt bort och huvudet framåtböjd under duschen...". Imorse: varmvatten fortfarande borta!!!!!!!!!! morr...

ojj!!! klockan är alldeles för mig, måste rusa till bussen! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ass

Jag märker helt klart att jag måste flytta tillbaka! Kladdkaka och en duschandes Palle hos mig -Vem kan önska mer? ;)

2010-01-28 @ 17:33:41
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Hanna Dahlin

huvva! Stackare!!

2010-01-28 @ 18:49:06
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0