Min nya leksak

Jag brukar egentligen inte vara så prylgalen. Tycker oftast det är roligare att shoppa kläder och inredning än tekniska saker. Men igår fick jag ett infall. En ny mobil skulle inte sitta helt fel :) Så idag bar det av till Ikano. Hade hittat en Samsung Omnia II jag ville ha men när den var 5000 dyrare än vad jag hade räknat med så fick jag ta mitt förnuft till fånga och inse att "ja, jag är student och pengar växer inte på träd"... Det blev en annan Samsung istället. Kommer tyvärr inte ihåg vilka siffror den hade men en touch var det iallafall så jag är mycket nöjd med mitt inköp :)

Körde förresten Body pump imorse och när jag sedan hoppade in i duschen för att tvätta håret så gick det inte alltför lätt när jag hade svårt att nå upp i hårbotten med händerna :/ Nåja, ska träna bort träningsverken imorn med ett Body step-pass!

Har nu sett melodifestivalen och för en gångs skull är jag nöjd med det slutgiltiga resultatet. I vanliga fall brukar sånna här kvällar sluta med "ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH, jag ska aaaaaldrig mer kolla på det här J**la sk***t-programmet!!!". Minns tex en kväll för några år sedan hemma hos C. Då slutade det med att jag efter omröstningen låg på hennes säng och tjöt av ilska då reslutatet inte föll mig i smaken. Men nu har jag mognad =P

Ikväll är det fest på Colonia! Grannen har lagt på världens bas!!! Weehuu, blir nog svårt att somna till Svenne Banan som just nu spelas..

Kommentarer
Postat av: Ass

Hoppar du inte byter ringsignal bara ;)

2010-02-07 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0