Behöver man förklara sig?

Egentligen inte men jag tänker göra det ändå =)

Ber om ursäkt för dåligt bloggande MEN jag tror ingen vill läsa om min och Alexx vecka då vi satt med näsan över vårt pm dygnet runt. Nu är det iallafall upplagt med opponering och allt det där tillhörande. Opponeringen gick bra och nu är det bara att vänta på ett betyg. Sen har det ju varit påsk också. Och då har jag inte haft lust att blogga =) Nåja nu är jag på banan igen så håll till godo!

Torsdagen innehöll häng med Camilla och Geten. Vi fikade och hann med en sväng på stan. Tur det för jag fick äntligen köpa ett par nya lurar till I-poden. Inte vidare kul när högerörat inte funkar :/ Kvällen tillbringades i tvättstugan (hurra...) och sen gick jag över till "grannen" Sophia. Det blev soffhäng och ett glas vin. Fick se både blåsningen och lyxfällen så det va en lyckad kväll ;)

På fredagen var det dax för dagen med stort D. LIBK kvalade till SSL. Måste ju även bekänna att jag, efter 10 år i innebandykretsen, missat att elitserien bytt namn till superligan... uj uj uj.. nästan så jag skäms :/ Men hallå.... superligan... hur coolt låter det på en skala...? Jag är besviken, vem kom på det? Baah :( Mycket folk kom det iallafall. Varande sittplats var tagen och folk stod i gångarna över. Brandfara? hahaha... ja, jag kan knappast tänka mig att det är lagligt men men.. inte mitt problem 8) Matchen vanns iallafall så nästa år är det jag som sitter på läktaren i sporthallen och kollar på högklassig innebandy :D Efter matchen träffade jag Pang som var på hemmavisit! Vi fikade och gick på stan. Påminner det om torsdagen? ;) Idag blev det iallafall lite mer shopping! Linne och tröja från esprit och strumpbyxor och scarf från gina. Kvällen tillbringades hos mamma och pappa med hemmagjord pizza!

På lördagen tog jag två långprommenader och hann även med lite shopping (?). Nej, jag är inte shoppingberoende.. iallafall inte så mycket så att behandling kan komma på tal...:) På kvällen var det födelsedagsfest hos Linda. 25 pers i hennes etta men det gick bra ändå =) Utång på Harreys/Sliver/Riva och dans till Timoteij.. ;)

Söndag, påskmiddag hos föräldrarna tillsammans med bror + familj och svägerskas familj. Full rulle hela dagen då brorsönerna röjde runt. Efter all mat tog vi en promenad till lekplatsen så grabbarna fick springa av sig lite. Eller springa bort godiset lite..haha.. jag är medveten om att jag kan äta godis fort men när äldste brorsonen stoppade ett M&M-rör i munnen och bokstavligen hällde i sig insåg jag att jag mött min överman!! På kvällen var det spelkväll med TP och jag kom sist båda omgångarna.  Sällskapsspel är inte nåt för mig tydligen. Fick storstryk i UNO förra veckan så det kanske är dax att inse att man bör satsa på någonting annat =O

Nu är det måndag och imorn är de dax för skola igen. Ska skriva missivbrev och ha första handledningen. Hur som, idag blir det städ, disk och garderobsröj. Sååå kul!!!!!!! inte..

Kommentarer
Postat av: Heleena

Men hallå där...jasså du finns här också hehe om du undrar så använder jag mig av mitt så bedårande vackra släktnamn på min blogg bara för att man inte ska hitta mig så lätt vid en sökning. Vet inte vem jag försöker lura egentligen för jag är ju inte direkt hemlig hihihi



Kram på dig!

2010-04-05 @ 20:27:11
URL: http://heleena-stenbock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0