armband och örhängen

jopp, jag lyckades minsann skapa två armband och ett par örhängen igår, inte illa! Men...hmm...tålamodet tryter ju ibland, det kan jag ju inte neka till.... värsta pysseljobbet. Motorikträning på hög nivå! :) Men kul var det! Alltid roligt att se resultat =)

Nu ska vi snart på Klaras student och jag gick upp tidigt för att fixa håret med min nya trippeltång... och det var nog tur det... för gaah, vilken lång tid det tar :/ Verkligen ingenting man sätter igång med om man har bråttom! Och dessutom var det svårt att göra på sig själv... jaja.. nu är det ju lockigt iaf så vi får hoppas att det inte regnar i finspång!

Imorn ska jag träffa räkan! Kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0