Ut på öppna haaaav!

Varför måste man vakna så tidigt när man väl får sova? Tror jag å Rindi vaknade kl 8... känner mig inte ett dugg utvilad :( Nåja.

Gårdagen var iallafall jättekul! Jag började med att sälja mina fem biljetter till ELINpiaden så jag gick 300 kr plus, det blir tax free på kryssningen idag då! ;)

På kvällen var det födelsedagskalas hos Gustaf. Mycket trevligt. Kul med hemmafest för en gångs skull. När det började bli sent gick nästan alla ut men jag å rindi var trötta och hungriga så vi köpte pizza och gick sen tillbaka till gustafs korridor där vi åt med markus, leif och gabriel. När man senare höll på att somna i soffan insåg vi att det nog var dax att dra sig hem och sen var de skönt att stupa i säng :)
.
Nu har jag varit på en prommenad med Hanna å Hugo. Lille hugo-vovven blev överlycklig att se mig, helt galen faktisk. Härligt att va poppis :D Snart ska ja å rindi gå hem till hanna för glass på balkongen och därefter blir det nog lite förfest med 3cant.

Å sen äre kryssning!!!! Weee :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha d nu underbart på kryssningen gumsan!

puss o kram

2009-04-19 @ 13:21:36
URL: http://elinzamba.blogg.se/
Postat av: Ass

Du har klarat av att blogga rätt länge nu... Imponerad ;)

2009-04-20 @ 21:04:50
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0