Nu är jag bitter.....

alltså... hur svårt ska det va? Imorse, vaknade upp kl 05.29. ÅÅÅhh, en minut innan klockan BRUKAR ringa...Men idag är det lördag å då ska man få sova... minsann.... efter mycket snurrande i sängen lyckades jag ändå somna om och sov till (hör och häpna!!!..) kl 7.30 :D SOVMORGON!!! ...not...
Så alltså " när man vill sova får man inte och när man får sova kan man inte"...brrr,...

Nåja, det här ska väl inte få förstöra dagen antar jag :D Snart ska jag åka till sporthallen och träffa Jonas. Han ska trycka våra PÄRLSoCeR-tröjor, nice, hoppas det blir rätt =)
Ska hinna med en sväng på stan också! Det är ju piratfest ikväll + sittning och jag saknar ett öga!

Sen i eftermiddag bär det av till Norrpan där det nalkas konsert med SKÖN som firar 10 år! Ska hejja på mina klasskompisar då ;)

Och ikväll är det ju som sagt sittning och sen spring break, eftersläpp! Ska bli kul. Men en teknologsittning.... hmmm...hur går en sån till tro? Hoppas på att de e samma sånger iaf ;)

Ikväll är de FCfesten också men jag hade ju redan bokat in mig på sittning när fröken Ass hörde av sig och undra om jag skulle gå .. :( Det är som hon säger, jag ska inte planera så långt i förväg! Men spring break blir nog kul de med :D

Idag har jag förresten ätit stekt ägg till frulle, mums. Å när jag skulle brygga kaffe upptäckte jag att filtret som jag använda förra fredagen (när ja bryggde kaffe förra gången) satt kvar i bryggaren. Det var grönt! Det är ingen ordning på mig.... så nu luktar det mögel hemma :/


Nu ska jag borsta tänderna!


åh..varför får jag inte mitt svar från Kvinnohälsan förresten....två veckor för sent :S och Louise fick ju sitt för en månad sen, trots att vi gjorde det samtidigt...bådar det gott?


Kommentarer
Postat av: Ass

Du borde insett att jag inte skulle kunna hålla mig borta när kladdkaksmuffins lockade ;)

2009-04-30 @ 23:41:18
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Ass

Över en vecka sen du bloggade nu... Men du höll i ganska länge ändå ;)

2009-05-03 @ 09:04:38
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0