Kryssning och Folåsa

Hej hopp!
Nu är jag hemkommen från festeristkryssningen. Eller rättare sagt, jag kom hem i måndags kväll (kändes som natt). Kul var det iallafall :D Men huh vad dyrt det är att äta på båten :S 163 spänn för en hambugare med pommes å läsk. Är det studentpriser tro? =O Vi var typ ensamma på båten kändes det som, inte många fler iallafall men det gjorde inte så mycket, vi hade skoj ändå! Orkar inte skriva så mycket, ni får kolla in facebook ist. En bild säger mer än 1000 ord =P

Idag har jag varit på Folåsa behandlingshem på praktiken. Var massa föreläsningar o så, intressant! Å så fick man gratis mat också å det är ju inte helt fel!

Ikväll har jag en sån där nyttig dag som inte är alltför kul. Tvätt, disk, städ, matlådelagning m.m m.m m.m...stön.. :( Men de är ju alltid bra att få gjort jallefall! Nä, nu kurrar magen, kanske ska sätta igång med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0