long time ago..

Halloj!

Jag var tydligen inte så bra på att blogga som jag trodde.. ;) Men nu kommer min helg!
I onsdags var på på Trappan. Det var tackfest för oss avdankade festerister. Helt okej!

Torsdagen var ledig, underbart! Skönt med långhelg :D När jag var påväg hem från Norrköping vid lunchtid träffade jag på Anna å Frida på stationen. Vi bestämde att vi skulle grilla på kvällen och eftersom jag skulle va hundvakt åt Molly den natten så hade vi ju mamma å pappas trädgård till förfogande (+ deras icakort :) ) Emma kom förbi också och hon och jag skulle sköta grillningen men de va ju lättare sagt än gjort...Det blev liksom ingen eld... Men tillslut efter några telefonsamtal till pappa fick vi fyr på den (och Astrid, vi använde inte hårspray =P). Maten bestod av vegetariska spett och vitlökspotatis, supergott! När vi hade ätit åkte Anna å Frida tillbaka till Norrköping och Emma och jag begav oss ut på stan. Vi hamnade på Storan med en öl och där satt vi några timmar och snackade skit tills vi blev trötta och då bar det av hem!

På fredagen var jag hos optikern och ja vill väl inte påstå att jag är nöjd...Ser inte alls bra med mina nya linser så nu har jag konstant huvudverk :( Men jag ska dit på torsdag igen så vi får väl hoppas på en förbättring! Dessutom kostade undersökningen 400 spänn....HALLÅ, brukar det va så dyrt eller? Jag hade för mig att det va gratis.... :(
På kvällen bar det av hem till Elin som bjöd på 3rätters middag =) Eller 4rätters kanske man kan säga eftersom hon gjort två förrätter ;) Var mätt redan till varmrätten men fläskfilégrytan var jättegod ändå =) Till efterrätt var det paj och därefter godis! oj oj oj... var fortfarande mätt morgonen därpå..hehe... Mycket trevligt var det iallafall! Va ju ett tag sen vi sågs nu.

Lördagen tillbringades i Kisa (borde hon inte va trött på Kisa nu tänker ni väl säkert..?!). Jag, Johan, Levi och Olle var på folkrace medan pappa jobbade där. Vi tittade på bilar som vurpade och åt godis och vattnig korv! Olle hejade på alla röda bilar och Levi på de gula. Jag höll på de bilarna som alltid kom sist...bra val...
När jag läste i programmet såg jag en Hulmudd där så skickade ett sms till Christian "han-med-rösten" och det var tydligen hans bror. Christian själv var funktionär och stod vi målet så honom hann jag säga hej till när det var slut!

Söndagen har varit en slappardag. Har hunnit med att plugga lite, besökt en massage-stol och ätit kinamat! Dessutom två långprommenader så nu är jag redo för en ny arbetsvecka!


Kommentarer
Postat av: räkan

2009-05-24 @ 18:59:53
Postat av: Anonym

hej hopp! vad kul att du bloggar, det har jag inte sett innan :)Nu ska jag hålla mig troget uppdaterad.puss

2009-05-24 @ 19:01:21
Postat av: Ass

Det blir bra fyr med hårspray annars ;)

2009-05-24 @ 19:20:05
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0