uff... jag behöver mer sömn

Oj vad vi slet igår.. haha.. första passet: Bankomatbaren, andra: shotbaren, tredje: Glasplock, fjärde: guasqen-baren, femte: bankomatbaren. När kvällen var slut var jag helkladdig av öl och sprit, och inte orkade jag duscha när jag kom hem heller ;) Nåja, det var roligt, om man bortser från städningen då jag praktiskt taget höll på å döööö av utmattning. Å inte blev det bättre av att alla miljoner glas var tvugna att torkas superduper-noga och varje minsta liten droppe vatten skulle bart. Annars kunde de minsann mögla!! :(

Kom hem kl 5 och då stupa Rindi och jag isäng. Måste ha somnar inom nån minut, skönt :D
Gick upp 10 imorse dock, kunde inte sova mer så nu känner jag att de är da för en power-nap! Har hunnit med en sväng på stan idag också. Köpte nån konstig grej man kan ha i håret men den funkar inte så bra..hm... man kanske måste ha lite bättre teknik.

Nu har jag iallafall hunnit med att äta lite lasagne hemma hos mammy å pappy och nu bär det vidare till soffan. Ska på kalas ikväll hos gustaf som fyllt år, ska bli roligt. Å sen är de ju kryssningen imorn :D

-Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0