Svävar på små rosa moln :D

Tack snälla skatteverket för skatteåterbäringen!!!!!! Där räddades min sommar kan jag ju säga, wehhooo!!! :D
Idag har varit en bra dag. Jag har skrivit två förhandsbedömningar på praktiken och gjort en annons som nog kommer ut i corren! Vad jag är duktig!! :)

Sen har jag hinnit med några prommenader också så då var dagens träning avklarad. Pappa ringde å tyckte att jag skulle köpa en extrasäng så vi begav oss till IKEA och gjorde nog världens snabbaste besök. In-ta en säng-ut (ja..och betala också då, men det gjorde inte jag ;) ). Så nu kan jag ta emot ännu fler nattgäster, hurra!

Nu väntar jag på Lisen grisen som ska komma hit och äta. Så potatisen, morötterna och löken är  i ugnen och bara väntar på att bli uppätna!

Härligt väder idag förresten, det gör mig på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0