Nääääeee usch

Är det inte typiskt?? Här har jag startat en ny blogg å skrivit ett rätt långt inlägg å vad händer? jo...allt försvinner... Nu blev jag genast på dåligt humör... Kanske borde lägga ner den här bloggen, innan jag ens hunit börja med den... buhuu...

Nåja, bara att ta nya tag. Som jag hade som rubtik på det försvunna inlägget "ny blogg, nytt liv".

Undrar hur länge den här bloggen kommer hänga med då. Misstänker att Ass tror att mitt bloggande kommer att hålla i ungefär en dag, men... ska försöka att inte besanna hennes misstankar =P

Idag har jag haft en sån där dag som inte är alltför rolig, men nyttig. Började med att åka till min lägenhet (har firat påsken hos föräldrarna). Lukten som mötte mig var inte nådig....hade visst lite gamla matlådor hemma som nu hade möglat...GOTT =)  Men efter en timmas diskande och russinfingrar var "Köket" återigen fräscht :D Hann med att vädra ut lite också...

Efter det bar det iväg till gymet, ja jag vet. Jag SA ju att jag startat ett nytt liv ;) Efter 1,5h hårdträning, åtminstone enligt mig, åkte jag hem till Camilla och fick en inflyttningspresent som var mycket Kina-inspirerad, haha.. En wook-panna, kina-kokbok, kinapinnar, massa mat, och en sån där stor sked med hål som man friterar vårrullar med =) wehoo, tackar Camelen, jag ska inviga den ikväll =) Å sen var det ju en gris med också... en sån där som högg Homer...hehehe....

Nä, nu ska jag fortsätta min fixar-dag! Dax att hoppa in i bilen å bege sig mot maxi för storhandling och burkpantande!


Kommentarer
Postat av: Ass

Jag ger dig en vecka ;)

2009-04-13 @ 19:52:40
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0