Då var tisdagen avklarad då

Upp tidigt...uh...alltid lika svårt att komma upp på morgonen, speciellt när man har haft "lov" :) Väl framme på praktiken var jag jättehungrig!!! Magen måste töjt ut sig rejält under påsken, för den timmen innan man fick äta frulle kändes evighetslång!!

Annars då? Idag har jag skrivit förhandsbedömningar och haft samtal. Det gick bra. Har funderat lite på att bli kontaktperson. Typ träffa ett barn eller ungdom ca två gånger i månaden. Det kan va kul! Å säkert en bra merit också! Men var? Linköping eller Kisa...det är frågan?!

Åt min wook idag och den var god så jag skänker en tacksam tanke till camilla :)

Efter praktiken bar det av hem till Linköping igen för en date med Rindi. Vi skulle till Eleonoragruppen på föreläsning om anhöriga till missbrukare. Men åååhh, hur jobbigt är det inte att lyssna till någon som säger ett ord i varenda mening (jag har glömt vad ordet var =P haha...) Det vor gott med fika iallafall så det blev en välbehövlig prommenad hem sen.

Å inatt har jag en nattgäst. Rindi har placerat sig i soffan framför DH och jag bloggar. Socialt av mig =P men jag måste ju hålla Ass uppdaterad..hehe..

Förresten!!! Imorn får jag antagligen min deklaration som jag har längtat så mycket efter :D Den har legat kvar på skatteverket ett tag nu eftersom mitt lägenhetsnummer tydligen var borttappat!! :( Illa... Tack vare folkbokföringens misslyckande fösvann även min kallelse till allergicentrum så nu får ögonen rinna lite till, hurra....

Nä, nu ska jag sällskapa Grindin , bye!

Kommentarer
Postat av: Ass

Trodde du redan gett upp ;) Åhhh, ska du bli kontaktperson -då kan du nästan dejta dig själv ;)

2009-04-14 @ 22:36:33
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0