åh, jag vill vila...

Shit vad jag är trött! har flängt omkring hela dagen och nu vill jag bara lägga mig i soffan...men icke.. måste köra hem bilen till föräldrarna, pust..

Har iallafall  varit en sväng på Maxi och storhandlat. Sprang bokstavligt förbi "leksakerna" i början av affären.  Brukar ha en tendens att köpa massa onödigt där som bara slinker ner i påsarna, men idag var jag duktig. Inget onödigt inhandlades  :D

Sen har jag invigt wookpannan jag fick av Camillass i inflyttningspresent. Den var strålande :) Ska se om jag lyckas lägga upp en bild på min mat sen. Den ser dock inte så färggrann ut har jag märkt, men det borde väl va smaken som räknas?! Eller..

Jag har iallafall lärt mig en sak idag. När man har varit och handlat ska man inte snåla in på parkeringspengarna. Bättre med en plats närmre lägenheten. Va ingen hit att släpa tunga påsar låååångt för att man inte vill betala 5 kr... haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0